Colaboratori

În această secțiune puteți găsi informații despre colaboratorii noștri care au avut un rol important în crearea aceste platforme, în calitate fie de formatori în cadrul cursurilor, fie de autori ai materialelor disponibile în cadrul platformei.

  • Maria Luisa (Magüi) Pérez Cabaní

    Maria Luisa (Magüi) Pérez Cabaní este doctor în psihologie și a fost lector principal la Universitatea de Girona în domeniul psihologiei dezvoltării și educației până în 2017.

  • Lino Ramos

    Lino Ramos este asistent universitar la ESS-IPS (Departamentul de Nursing), asistent medical specialist în sănătate mintală și psihiatrie, deține o diplomă de master în științe ale educației și în prezent își desfășoară studiile de doctorat în nursing.

  • Josep Juandó Bosch

    Josep Juandó Bosch are experiență în predarea la nivelul școlii primare și la nivel universitar, precum și în proiectarea de modele, sisteme și software pentru gestionarea proceselor de predare pe baza competențelor

  • Gabriel Mareș

    Este lector la Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău, are o licență în Științe ale Educației și o diplomă de licență în psihologie, un master în Comunicare și un doctorat în Științe ale Educației.

  • Bogdana Marchis

    Bogdana Marchis are o experiență îndelungată în proiecte sustenabile în turism în sectorul privat și este tehnician administrativ la Școala Online Ilerna.

  • Martinha Piteira

    Martinha Piteira este profesor asistent la Institutul Politehnic din Setubal (IPS/ESTSetúbal), Portugalia unde deține un doctorat în Știința și Tehnologia Informației și un Master în Managementul Sistemelor Informaționale la Institutul Universitar ISCTE-IUL Lisabona.

  • Dr. Marius Ungureanu

    Dr. Marius UNGUREANU este cadru didactic și cercetător în sănătate publică și sisteme de sănătate.

  • Carmen Marcu

    Are o experiență de 18 ani de formare și dezvoltare contexte de învățare și resurse educaționale pentru tineri și adulți.

  • Roxana Turcu

    Activează în domeniul educației și formării de peste 10 ani.

  • Ana Rita Camará

    Ana Rita Camará combină munca sa socială și pedagogică cu rolul anterior de politician, conectând diferite sectoare către o mișcare socio-pedagogică comună.

  • Jo Claeys

    Jo Claeys este implicat în lucrul cu tinerii la nivel internațional din 1999 ca promotor, antrenor și trainer. El este listat pe SALTO TOY și face parte din grupul de formatori al Consiliului Europei.

  • Adriana Popescu

    Este pasionată de învățarea prin experiență, gamificare și crearea de jocuri de societate educaționale, inovație și gândire de design.

  • Adelaide Katerine Tarpan

    Motivația ei este găsirea unor modalități noi, de impact, de a sprijini profesorii să-și îmbunătățească abilitățile de predare online și să descopere cele mai bune metode și instrumente de utilizat cu studenții lor.

  • Mitch Whitehead

    Mitch is a philosopher, teacher, and educational technologist who has worked as a teacher and head of faculty in schools in the UK and Italy.

  • Georgeta Ion

    Georgeta does research in Educational Management, Higher Education and Evidence based practices. Currently is working on a project related to the use of research in school practices and assessment strategies for self-regulated learning

  • Cristina Mercader Juan

    Cristina teaches in the UAB Department of Applied Pedagogy, participates in institutionally, nationally and internationally funded research targeting the millions of educational organizations, digital technologies for education and assessment for apprenticeships.

  • Angelo Marco Luccini

    Marco builds upon 15+ years in R&D EU-funded projects and in particular on his experience on soft skills development through serious games and community platforms in corporate education.

  • Angelo Marco Luccini

    Marco se bazează pe peste 15 ani în proiecte de cercetare și dezvoltare finanțate de UE și în special pe experiența sa în dezvoltarea abilităților soft prin joc

  • Marinela Rață

    Became the president of The Professional Association of Occupational Therapist’s in 2016. Marinela is also the Romanian delegate for the World Federation of Occupational Therapists (WFOT), European Network of Occupational Therapy in Higher Education (ENOTHE) and Council of Occupational Therapists for the European Countries (COTEC). 

  • Ilias Michail Rafail

    is a Counselor/Psychologist (PhD.c at Panteion University and BA at University of Athens) and an Adult Educator (M.Ed at Hellenic Open University). He works - among others, as a Scientific Responsible/Training Director at IASIS NGO, as a Training Director at KEK IEKEP and as a Project Manager in National and European Training and Consulting Programs.

  • Eric Kota

    Eric Kota is a Psychologist, Trainer and Youth Worker. He works as a Researcher and Designer of European project of various funded frameworks (Erasmus+, CERV, AMIF, EuropeAid & HORIZON) in the research and development department of AmKE IASIS in the fields of education, social inclusion, digital transformation and sustainable development.

  • Eirini Symeonidou

    Holds a Master in International Child Studies, specialized in International Child Rights and Development from King’s College London

  • Thelma Rún van Erven

    Graduated as a psychologist (cand.psych) from the University of Iceland in 2017 and she has been working at the Counselling and Diagnosis Centre (CDC) since then at the Division of Children and Adolescence

  • María Jónsdóttir

    Has a MA degree in social work (2010) and certification as a specialist working with disabled people (2016). She has also certification as a Peers® and Keep safe® trainer

  • Pop Anamaria Gabriela

    Pop Anamaria Gabriela has a Bachelor’s Degree in Special Education since 2008.

  • Iolanda Sztrelenczuk

    Iolanda Sztrelenczuk has a Bachelor Degree in Literature and has been teaching for more than 20 years.

  • Dr. Roxana Cardos

    Psiholog atestat în psihologie clinică şi psihoterapie

  • Profesor Univ. Dr. Anca Dobrean

    Șef de catedră - Catedra de psihologie clinică și psihoterapie / Facultatea de psihologie și științe ale educației, Universitatea Babeș-Bolyai