Proiectele noastre
În această secțiune puteți găsi informații cu privire la proiectele pe care Fundația RAA le implementează sau în care este partener, la nivel național și internațional.
Implicare civică pentru o sănătate mai bună a comunității
Proiectul propune abordarea problematicii tuberculozei (TBC) și HIV/SIDA din România în doua direcții de acțiune: dezvoltarea și consolidarea organizațională a rețelei STOP TB România și creșterea capacității cetățenilor de a se implica în politicile publice de sănătate din aria TBC și HIV/SIDA. Împreună cu alte 3 organizatii nonguvernamentale, Fundatia RAA a infiintat Parteneriatul STOP TB
Profesori Pregătiți – Profesori Motivați!
„Profesori Pregătiți – Profesori Motivați” este un proiect încheiat cu succes în aprilie 2021, fiind implementat de Fundația Romanian Angel Appeal (RAA), în parteneriat cu Asociația de Psihoterapii Cognitiv-Comportamentale din România (APCCR) și Federația pentru Drepturi și Resurse pentru Persoanele cu Tulburări în Spectrul Autist (F.E.D.R.A.). Principalul obiectiv al proiectlui l-a reprezentat dezvoltarea, prin formare continuă,
Alternative Digitale pentru Școlile Speciale (3A)
Adaptarea rapidă la situația critică creată de pandemia Covid-19, disparitățile privind accesul la tehnologie atât ale cursanților cât și ale profesorilor dar și lipsa de cunoștințe și sprijin în cadrul comunității profesorilor au fost provocări cărora toata lumea a fost nevoită să facă față. Copiii vulnerabili și școlile vulnerabile precum școlile speciale și comunitățile rurale
Gamificarea în vederea dezvoltării compentențelor esențiale în lucrul cu tinerii (gamED)
gamED este un proiect ce presupune un parteneriat strategic cu o durată de 24 de luni implementat de Fundația Romanian Angel Appeal împreună cu alți 5 parteneri din 3 țări europene: World University Services of the Mediterranean (WUSMED) și Blue Room Innovation din Spania, Instituto Politecnico de Setubal și Produções Fixe din Portugalia și Universitatea „Vasile Alecsandri ”Bacău din România. Cei 6 parteneri propun
Dezvoltarea de abilități esențiale pentru profesori în predarea online (QUEST)
Quality Essential Skills for Teachers in Online Learning (QUEST) este un proiect de parteneriat strategic de 24 de luni dezvoltat de Fundația RAA în parteneriat cu Newschool, o companie de design instructiv din Norvegia, Universitatea Autonomă din Barcelona, Succubus Interactive – o companie specializată în design de jocuri din Franța și Colegiul Național Nicolae Grigorescu din România. Cei 5 parteneri reprezentând 4
Educație pentru sănătate pentru tinerii cu dizabilități (HEDY)
Tulburarea de Spectru Autist (TSA) afectează în medie 1 din 89 de persoane în Europa ( conf. unui studiu realizat de ASDEU, 2018) și 1 din 54 persoane în SUA (CDC, 2020). Cadrele didactice din școlile de masă mărturisesc faptul că formarea pe care au primit-o este inadecvată și își apreciază că eficacitatea în lucrul
Întărirea capacității profesioniștilor care lucrează în școli cu copii și tineri care suferă de afecțiuni din spectrul autismului.
Oferirea de șanse egale pentru copiii cu tulburări de spectru autism este o preocupare principală în toate țările implicate în proiect. Politicile actuale ale UE reflectă, de asemenea, această abordare și stipulează că “persoanele cu dizabilități, în special copiii (inclusiv cei cu tulburări de spectru autism), trebuie să fie integrate în sistemul de învățământ general