- ro
Fundația Romanian Angel Appeal (RAA) este o organizație neguvernamentală care activează din 1991 pentru îmbunătățirea calității vieții și prevenirea riscului de discriminare și excluziune socială a copiilor și tinerilor aflați în nevoie, afectați de afecțiuni cronice, inclusiv tulburarea din spectrul autismului (ASD). RAA oferă servicii medicale și sociale directe, influențează politicile de sănătate, sociale și educaționale, efectuează cercetări și oferă sprijin în dezvoltarea profesională pentru o varietate de specialiști, cum ar fi profesori, specialiști în sănătate și asistență socială, psihologi și voluntari prin formare.
RAA a sprijinit peste 2000 de copii și familii care se confruntă cu TSA, peste 1200 de persoane care au nevoie să fie tratate pentru tuberculoză multirezistentă, peste 18.000 de persoane din grupuri vulnerabile cu acces limitat la serviciile de prevenire a HIV/SIDA și a tuberculozei.
RAA este unul dintre principalii furnizori de formare în domeniul serviciilor medicale, sociale și educaționale și unul dintre pionierii în utilizarea noilor tehnologii și a inovației în formare sau educație non-formală.
În 2000, RAA a fost prima organizație care a dezvoltat conținut e-learning pentru educația medicală continuă. RAA a dezvoltat peste 30 de pachete de formare pentru diferite categorii profesionale (medici, profesori, psihologi și asistenți sociali) pentru formarea a peste 10.000 de profesioniști.
În 2006, RAA a dezvoltat un instrument educațional inovator non-formal pentru educatorii de la egal la egal, un joc online care introduce într-o manieră prietenoasă subiectul educației pentru sănătate adolescenților. Din 2013, RAA a dezvoltat programe de formare care vizează integrarea copiilor cu dizabilități, ajungând la peste 1.500 de profesioniști. Un accent deosebit a fost pus în toate proiectele privind consilierea și formarea părinților copiilor cu dizabilități. RAA a vizat, prin intermediul proiectului său, adulți din grupuri vulnerabile care oferă consiliere, instruire și certificare pentru peste 2.000 de femei calificate ca baby-sitter. RAA a lansat în 2017 teachASD.com, o platformă de e-learning pentru profesorii școlii care abordează subiecte legate de integrarea copiilor cu nevoi educaționale ajungând la peste 5.000 de profesioniști.
Din 2006, RAA a găzduit și organizat vizite de studiu internaționale pentru diverși părți interesate și specialiști din domeniile HIV, tuberculoză și TSA. De asemenea, RAA a realizat o serie de cercetări privind nevoile de servicii ale familiilor cu TSA, calitatea serviciilor sociale oferite, percepția TSA în populația generală.
WUSMED este o asociație independentă din punct de vedere politic, angajată în promovarea cooperării academice internaționale și în stabilirea de punți între lumea academică și lumea profesională.
Viziunea WUSMED este de a participa la promovarea proiectelor internaționale în învățământul superior și în colaborare cu alți actori sociali și educaționali, ca factor cheie în aspectul socio-economic și educațional al zonei mediteraneene.
Obiectivele principale ale organizației sunt:
• Promovarea, coordonarea, dezvoltarea și evaluarea activităților de cooperare internațională pentru dezvoltarea umană durabilă în țările mediteraneene.
• Dezvoltarea educației, formării, comunicării și cercetării menite să răspundă nevoilor sociale, economice și culturale pentru dezvoltarea societăților și concentrându-se pe probleme de interes comun cu țările mediteraneene.
• Colaborează în managementul centrelor și organizațiilor educaționale pentru a promova dezvoltarea, inovarea și formarea inițială și permanentă
• Promovarea transferului de cunoștințe între universități, companii și organizații sociale, prin schimbul de cunoștințe și dezvoltarea de proiecte comune.
• Începeți și participați la proiecte internaționale de cooperare academică și socială de interes pentru instituții, universități și organizații.
• Organizați activități și difuzați informații despre concursuri, premii, seminarii, cursuri, conferințe, întâlniri academice și alte evenimente educaționale și sociale.
IPS (Polytechnic Institute of Setúbal, Portugal) este o instituție publică de învățământ superior, care are aproximativ 650 de angajați și are ap. 6 500 de elevi.
IPS este situat în zona metropolitană Lisabona, regiunea Setúbal. Regiunea găzduiește întreprinderi puternice în domenii precum, de exemplu, industria hârtiei și industria auto, și deține o poziție geostrategică foarte importantă, deoarece este o poartă de intrare în Europa. În plus, regiunea Setúbal, cu peisajul său variat compus din mare și munți, inclusiv o mare zonă protejată cu o cerere în curs de înscriere în Patrimoniul Uman UNESCO, este o destinație turistică atât pentru portughezi, cât și pentru străini.
IPS a fost creat în 1979 și a început activitatea în 1981. În prezent IPS cuprinde cinci școli de învățământ superior. De asemenea, integrează o unitate de asistență a studenților și o serie de unități funcționale și servicii centrale.
CAMPI ȘI FACILITĂȚI
IPS are două campuri: campusul Setúbal, unde sunt situate patru școli – Școala de Tehnologie din Setúbal, Școala de Educație, Școala de Afaceri și Administrație, Școala de Sănătate – și campusul Barreiro, unde se află Școala de Tehnologie Barreiro.
Toate spațiile și echipamentele sunt de înaltă calitate și la zi. Există o serie de laboratoare bine echipate, centre de documentare, echipamente audio-vizuale și facilități informatice disponibile studenților și profesorilor.
Pe lângă sprijinul financiar pentru studenții aflați în nevoie, serviciile de asistență pentru studenți includ o reședință, la câțiva pași de campusul din Setúbal, facilități sportive, precum și asistență medicală și psihologică.
Produções Fixe (Unipessoal Lda) a fost creată în 2010 cu obiectivul de a crea un sistem de sprijin comunitar în satul rural Vila da Marmeleira – Portugalia, cu scopul de a crea angajabilitate la nivel local folosind resurse și principii locale precum complementaritatea, cooperarea, inovația și creativitatea. Momentan dispune de o echipă creativă constantă de 5 persoane, punctuală consolidată cu resurse umane suplimentare.
Este activ în 4 domenii principale: instruire (atât la nivel internațional, cât și la nivel național) pe probleme sociale sensibile (de exemplu, democrație, alfabetizare financiară, soluționare a conflictelor, lucru în echipă, incluziune socială, angajabilitate, …), dezvoltarea de instrumente educaționale (de exemplu, simulare). exercițiul Planul B: vezi revista pentru tineri lucrători Coyote nr. 10), producerea acestor instrumente educaționale (prin crearea unei mici „fabrici” locale care să angajeze locuitori) și proiectul comunitar „Centrul rural de educație non-formală”.
Suntem mândri să oferim în Portugalia și în străinătate un set considerabil și calitativ de antrenamente și exerciții și jocuri educaționale. Aceasta în diferite domenii, folosind metodologia educațională non-formală.
De-a lungul timpului, am colaborat cu instituții oficiale și private în conceperea unor traininguri adecvate sau am dezvoltat activități educaționale, ludice sau informative potrivite, mici și mari.